Nakenchock!!

                                                              
                                                            
Jag höll precis på att skriva att imorgon är det nakenchock som står på listan.. men nej det är livräddning! Så idag började diskussionen om vad man ska ha på sig. Helst av allt vill man ju bada med kläderna på så att den nu mera inte så snygga bleka kroppen man har, inte behöver synas så mycket. Funderar helt enkelt på att komma där till badhuset med en helkroppsvåtdräckt 
och en sån där mössa som man har så att man ser ut som ett grodyngel i!

Nej men i alla fall hade vi världens diskussion om detta idag. Grejen är ju att eftersom att det är livräddning så måste man förmodligen dyka. Det finns en anledning till att jag aldrig dyker - min bikini åker ALLTID av!! Tydligen hade de andra samma problem så eftersom att ingen hade någon baddräkt, kommer folk att få sig en snygg syn i morgon!

Mitt i allt slänger en av dem andra ut:
"Men du, alla har ju redan sett din rumpa!! hahah"
Tack för den påminnelsen!

Jo precis i början när vi lärde känna varandra skulle vi ha sammarbetsövningar på idrotten. Två lag som tävlade om vilka som kunde bygga högst mänskliga pyramid. Tydligen skulle jag vara i toppen. Det gick ju i och för sig bra tills vi ramlade... När en av dem skulle fånga mig råkade den dra ner mina byxor och aa resten förstår ni nog...! Piiiinsaamt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0