Aldrig mer träna på gym!

Ni vet hur man alltid gör upp nyårslöften om att "nästa år DÅ ska jag ta tag i hela den här grejen med att vara vältränad, bränna lite kalorier och börja gymma"? Så har jag också alltid varit - fram tills i onsdags då jag hade ett idrotts"projekt" i skolan att man i par skulle vara personlig tränare åt varandra. Vilket bra tillfälle att få en snyggare mage tänkte jag och sa till min partner att han bara skulle ge mig magövningar. Jag vet inte om det var för att han inte gillar mig eller vad det var för istället gav han mig bara armövningar. Jag som aldrig brukar göra en armhävning!! Men iaf försökte jag kämpa på och tog allt för seriöst som vanligt.

Nu kommer det till delen varför jag ALDRIG tänkter göra om det:MINA ARMAR HAR SVULLNAT  UPP!! (speciellt den högra) Jag måste ha någon sjuk manlig gen som gör att man lätt får muskler eller något för dom är verkligen stora! Det räcker inte med att jag ser ut som en body bilder, nej de har svullnat upp så att hela armen ser ut som ett freaking basebollsträ!!! Jag skojjar inte, det är verkligen illa och ont gör det! Det är som om muskeln har hamnat på fel ställe eller något!? Så jag säger det bara jag ska Aldrig mer träna på gym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0