raggningsreplikerna som får alla på fall - eller?



Jag älskar raggningsrepliker! De är ju jätteroliga, men faller man för för dem? Det skulle nog mest vara svårt att hålla sig för skratt! Men det är ju rätt charmigt egentligen när folk är använder dem till seriöst flirtande. Och kanske funkar dem för att de är så uppenbara? Här har jag skrivit ner några av dem, vilken skulle fungera bäst?

* Om det hade varit krimenelt att vara snygg. Hade du fått livstid

* Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?!

 

* Jag vet att du vill ha mig, om du förnekar det eller försöker spela svårflörtad får vi bara mindre tid tillsammans!

* Tror du på kärlek vid först ögonkastet? Eller ska jag gå förbi en gång till?

* Du är så het att du får djävulen att svettas!

* Går det bra med pannkakor till frukost?

* Hoppas att du kan hjärt- och lungräddning, för när jag ser dig tappar jag andan!

* (När hon är på väg att gå..) Du, glömde du inte något? [Vadå?] Mig!


 Så funkar dessa? jag skulle falla för dem -iaf av skratt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0